Rebecca Eva Allis/Alice Falk!<3

Rebecca underbaraste Falk!!

Du är en underbar vän vi har precis kommit på att vi är barndomsvänner så vi har ungefär känt
varandra i 10år eller något!
Och typ när vi började på marieborg så retade du mig och sånt men u när vi började vi feman har vi blivit kompisar igen ich det älskar jag ich jag älskar dig med såklart gumman!
Du har alltid ställt upp för mig och blibit osams med andra för att skydda mig det är precis så kompisar gör för varandra Rebecca du är så sjukt underbar så det inte går förklara vi har blivit osams 2ggr på ungefär 1 och ½ år men vi skulle aldrig ha blivit osams dom två gångerna om jag inte var vän med My och Moa för det var alltid dom som asså gjorde typ så vi blev osams eller vi blev osams med dom och dom kallade mig massor skit så sa jag förlåt å blev du tjurig och vi osams det var samma sak båda gångerna haha du är så sjuk underbar så det inte går beskriva älsklingen!
Du är den vackraste personen jag har träffat fan VARJE gång någon håller på med mig eller något har hänt så stöder du mig och skyddar mig finns fan ingen sån underbar fin vän som dig!
Jag kommer ihåg att vi har en jävla många minnen när vi var sm¨å när du jag och Nathalie kiding var en gång tidn du har sakt att minne vi hade men det hade jag ingen aning om haha lite glömsk!
Men rebecca hag hoppas vi inte tappar kontakten igen nu när jag flyttra för det gjorde ju du och Alva när hon flyttar!
För jag flyttar ju i Mars och bytter skola men vi får träffas endån när du kommer till ALva för jag kommer bo granne med henne:)!
Men Rebecca falk du är underbar och jag älskar dig hoppas du förstår hur underbar du är gumman!
Jag älskar dej snuttan puss puss!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0